21.8.06

Descoberta del Pantanal

Que trist, que trist! 0 comments! "que fuerte me parece" que diria en Manu!!!

Ja tornem a estar de nou al mateix lan house(casa internet) de la rodoviaria (estació d´autobusos) de Campo Grande, a l´espera d´un bus que no perdrem, cap a Riberao Prieto on arribarem demà a les 8 del matí.

Hem passat dos dies veient bitxos al Pantanal!!!
http://www.naturezatours.com.br/index.html
Va va, busqueu què és un quati , jakaré , piranha, tucan, arara, tuiuiú, capivara, i molt més que no recordem ni el nom, per sort cap serp. El nen Jordi va pescar 5 piranhas i el 'tonto' no en va menjar cap (Jordi says: a sobre que els hi vaig proporcionar el sopar... com ens hem de veure :-P). Estaven boníssimes!!!!

Ja veiem que tothom estar gaudint de les seves fantàstiques vacances. Ara nosaltres ja tornem a treballar amb l´MST. A veure què ens tenen preparat.

Doncs res, xavalitos...

Beijos i abraçades brasileres a totes i tots.

Jordi i Anna

PD ningu : 0 comments

5 Comments:

At 7:52 p. m., Anonymous Anònim said...

Holoooooo guapuuuusss!!

Com sou, com sou! No ens deixeu ni una setmaneta de vacances... Si es que... Nosaltres ja em tornat de la nostra escapada a Provença, on hem aprofitat per trobar alguns tuper d'aquells que tant us van agradar... a veure si endeveneu quants!!! ;D Sabem que no ens creureu si us diem que hem visitat algun castell que estava en millors condicions que els càtars... I DE FRANC!! Ueeeee!!! Com molen aquests provençans :D
Ja farem concurs de fotos/vídeos a la tornada (estic convençuda que us guanyem, perquè tot i que no hem fotografiat a cap bitxo raro, tenim l'avantatge que l'Abel és un animal, jeje).

Bezos i abrasos (o com diríen els amics amb els que hem estat "baisers et étreintes "),

Sara

P.D.Anna(com vosaltres feu): Amb la de temps que fa que coneixes al Jordi, encara no t'has enterat que quan ell diu que és "gilipolles" no ho diu de mentida???
P.D.Jordi: Què tal van les xancles?? Ja les has pogut estrenar?? :D

 
At 8:57 p. m., Anonymous Anònim said...

Hooooooooola!!!

Quina passada d'experiències que esteu visquent, us admiro profundament !!!

Ja tinc ganes de poder-vos escoltar "en vivo i en directo" com expliqueu tot el que esteu fent.

5 piranyes !!!!! voleu dir que això nos estava amanyat rollo Franco quan pescava al pirineu?. Ui, mira el que posa a la web de Natureza Tours sobre els diferents tours que ofereixen: Boat ride and fishing: paying a supplemment of 100$ of Wisconsin you can remain as a king fishing 5 pieces without your partners notice it Ala Jordi "que se te ha visto el plumero" :D.

Sobre la cerca de tuppers no me'n parlis, aquesta dona que tinc com a companya és incombustible, un darrera l'altre i sense passar per la casella de sortida!!!. Ara quan trec el tupper de la carn de la nevera inconscientment ja busco on he d'escriure el log :P

Per cert, buscant tuppers per França nosaltres si que vam veure una serp al costat mateix del tupper i diria que era un escurçó d'aquests que fan pupita, tot i que no ens vam parar a preguntar-li perque la vam despertar de la migdiada i n'hi ha que s'aixequen de mala llet.

"Buenu" seguiu fent bondat !!!

Abel

 
At 4:32 p. m., Anonymous Anònim said...

Oli, oli, oli, Aki una morta d'enveja sana!! Com que tothom de vacances, aki la menda treballant i la veritat amb molta feina, per tant sort q ja m'explicaras a viva voz pq no he pogut seguir gaire. Be fins aviat, espero, pq jo el 2.09 si començo vacances. Petonets punyeteros !!!!!!!!!!!!!!!
Mercè

 
At 1:51 a. m., Anonymous Anònim said...

UUUUUUUUUUUUUaaaala..
Com mola nens 5 piranyes de la muette!! Bueno, suposo que veure-les no fa tanta por al haver vist al Piranya de Verano Azul...aquest si que donava bones queixelades a bocatas de Truita amb anxoves del Orinoco..
Apa fistros, seguiu donant-li canya a les piranyes i altres bitxos i aneu amb comte amb el Jordibú i amb la AnnaConda...

Aneu abrigados..

 
At 1:23 p. m., Anonymous Anònim said...

eiiiiiiiiiiiiiiiiii!! nens, ja veig que esteu en forma i que esteu disfrutant, me n'alegro molt, jo ja estic per barna preparant la tornada al curro, snif. Es comparable l'MST i el CUC? en quant a (des)organització, implantacióm al país, compromis dels integrants, etc? ja tinc ganes que m'expliqueu coses del tema.
Jo t'entenc Jordi, lo teu és proporcionar la teca a la tribu i tu et sacrifiques pel grup!!
Apa salut!!! fins aviat.
Cels blaus??!!
PD: l'altre dia vaig treure'm l'espina del Mulleres (despres de dos desafortunats intents), vaig anar-hi tot sol, pim-pam

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home